onsdag 6 juni 2012

BarnKärlek.

Barn: Jennifeer, jag älskar dig!
Jag: okej, men jag heter Kajsa...
Barn:okej... Kajsaa jag älskar dig! 

Barn: Titta jag har ritat dig och mig , du är prinssesan coh jag är flickan där brevid! 
Jag:oj, vad fin! 
Barn:...Eller, vänta , jag är nog prinssesan, du kan få vara flickan. Prinsessan är finare! 

Känns fint när man vet att man är omtyckt av dem ! 
Tredje dagen på jobb och börjar komma in i rutinerna.  Ska nu gå och äntligen försöka sola lite, solen skiiner! 
Idag fick jag dessutom tvätta och torka av några leksaker, jag tycker att de är jätte fina. Av trÄ. 

2 kommentarer:

  1. Haha! Prinsessan Kajsa :D Det är säkert underbart att få ha ett sommarjobb med barn!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tja , underbart är inte kanske ordet jag skulle använda men ;) !
      Intressant och underhållande! :D

      Radera