fredag 12 juli 2013

Humle festival 2013 Art & Music



Nåja. det är 4 veckor tills denna episka festival börjar . 
Jag är med i planeringsgruppen på ett litet hörn så jag kommer berätta lite grejjer om fesivalen en gång i veckan tills 9.8 när den börjar. Och då hoppas jag att jag träffar er alla där! :D 


Humlefestival 2013 Art & Music hålls 9-11.8 ute på Hummelholmen (Monäs) i Nykarleby. Under tre dagar bjuder festivalen på en skön blandning av konst och musik med rötterna i den österbottniska myllan. I år vill vi presentera ett brett utbud av konserter, konstutställningar, workshops, film, flea market, caféliv mm. Vår tro är att vi tillsammans kan göra något vackert av det som är brustet och svagt. Festivalen ska bära med sig ett aktivt miljötänkande och utmana oss att i ekumenisk anda skapa mötesplatser som bubblar av liv. En plats där just du får rum och kreativiteten får flöda!

Flea market = Loppis

jag ska själv vara med och sälja då, har nu, 4 veckor före, 3 kassar me kläder... 
Om du själv vi sälja, klippa på länken och anmäl dig.
  HÄR finns en länk till festivalens hemsida. Yeah !

2 kommentarer:

  1. Vilken snygg hemsida, undrar vem som har gjort den ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, jo den är jätte fin, bra jobbat Petter! ;)

      Radera