lördag 8 juni 2013

Silver Shoes & Saturday

-yesterday's job outfit-
a homemade bag and shiny shoes
igår jobbade jag i 2 ynka timmar , gick om kring och kände mig lite smått onödig.men men, fick kolla in vad som ska införskaffas så fort lönen kommer ! var också lekledare igår kväll, att leka med barn är hysteriskt roligt för man får vara precis hur barnslig som helst. 
Ska nu på teater övning och sedan är det Servitör jobb som väntar. 

Ikväll är det förresten en konsert i Skolparken i Jakobstad, mina vänner ska spela där så ni kan ju komma dit och lyssna kl.21 . 
Önskar dig en solig lördag!

3 kommentarer:

  1. Hej, sugen på bloglovin byte? Isåfall kan du ju lägga till mig och sen bara säga till när du har gjort det så följer jag dej tillbaka. Säger även till när jag följer dej sen såklart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Hej,jodå ! :) följer dig nu :)

      Radera