fredag 12 april 2013

Happy Friday!

sista  praktik dagen är över, mina fötter värker och jag planerar att bo i mina gröna hängselbyxor denna helg.
tyvärr, (OH YEAH *gör en Happy Dance*) så ska jag vara i Wautsi hela dan imorgon också ! 
Börjar med en Photoshoot med Boysen på morgonen och sen på kvällen kommer jag vara inhoppare på Wautsi VIP-kväll. Riktigt kalas fast jag är trött ! 

Fick dessutom mina slut vitsord på Lian och jag är mer än nöjd! 
Kan säga så mycket att det finns några 3:or på mitt papper... Lycklig varelse här! 
dessutom är sommarjobbet fixat, teater+inhoppar jobb.
 
-mina älskade hängsel byxor-

ha en riktig skön Fredagskväll!

2 kommentarer:

  1. Jag vill ha ett par såna byxor!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du vill ;) !
      finns troligen i Kampen i den där Hippie butiken :)!

      Radera