tisdag 6 november 2012

Emmylou

back in black. 
eller nått sånt, skriver iallafall detta med svarta lackade naglar. 
Har haft en oplanerad paus i en måndan ungefär , men nu e jag tillbaka som det redan står och märks.

tiden ändrar , min period är helt sinnes sjuk, på ett igentligen bra sätt (har MASSA hål-timmar) men jag som funkar bättre under press och stress håller på att äta upp mig själv innifrån, eller bara sakta bli sinnes sjuk. exempel : stod i går på ett ben, på en stol, med ett paraply i handen i min väns lägenhet.
Men nu när jag tänker efter så är jag nog så helt normalt också.


gamla bilder, nya minnen , 
vacker musik av vackra människor. 
jag saknar det.

I’ll be your Emmylou and I’ll be your June

And you’ll be my Gram and my Johnny too.
No, I’m not asking much of you
Just sing little darling, sing with me.


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar