fredag 13 juli 2012

Bländande vitt och vindfynd.

jag somnade klockan 5 idag på morgonen. det åskade och regnade. för ni som inte märkte det. jag läste och plötsligt blev hela himmlen vit, så jag släckte av lampan och satte mig vid fönstret och sirrade tills det hade dragit över. 
när det åskar så är det en blandnig av räddsla och nyfikenhet.
och när känner man sig så liten som man känner sig när man sitter mitt i stormen och himmlen byter från mörkblå till bländande vit.  ?


I allafall, har idag varit till en vind i stan och rensat ut en vind. Och där fanns det mycket finna kläder, skor och väskor som nu till hör mig !  
Lovely.!
 Kusin Carolina som var den förra ägaren till kläderna tyckte det var skönt att slippa dem, så nu är jag stolt ägare till två par skor, två snygga väskor,och fjällrävens jacka och mycke annat. Tack!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar