måndag 16 april 2012

Tell me what you want !

Har inte varit en riktigt bra uppdaterare på sistone.. Men jag har varit på konserter, och övningar, och hade också själv en spelning med fina tjejjer i Lördags. 
Har lite små panik på den där musik fronten, ska spla om 2 veckor och vi har övat noll gånger. Men kanske det går ! 
 igår var jag på midag till syster ellinor och då lånade jag en hel påse med Disney filmer,
Alltså Disney filmer är kärlek.
Så nu tror jag att jag kommer gå och försöka skaka liv i vår gamla VHS och uppleva magi


Är tyvärr så trött att jag panik äter vitchoklad för att inte somna.


När jag kom hem på Lördags natten så fick jag en kretivitets chock och började virka. 
Hehe, jag kan inte virka igentligen men jag lyckades laga ihop ett litet virkmonster eller vad man vill kalla det . Jag tycker att "den/det/saken" är ganska söt . 
den har till och med en ficka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar