tisdag 6 mars 2012

Gröna Byxor.

    

 Goddag.
Har idag gått omkring i dessa mossgröna byxor,har känt mig som en
 lite små galen hob. 
Underbart.

Idag har det varit en skön vårdag, och kan konstatera att jag tycker om mina vänner. Jag önskar min Lovisa en fin och bra resa till Freaking Sri Lanka! 
Puss på dig!
Har lite små ångest över valet, men hoppas på att ni inte ska glömma mig och tänker bestämma mig för att inte tänka mer på det tills den .. 12? Juni eller nått sånt när man vet vart man slapp in..

Ideér stora , drömmar små , minnen från förr och tron på en öppen dörr.
Att glömma och komma ihåg.
Hoppas.

Kärlek till kaffe när man lagar läxor, kärlek till Timbuktu, kärlek till morgondagen då man ska springa omkring utan att göra nått vettigt alls.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar